אושר: מנהלות המשפחתונים המוכרים יקבלו את המענק בתוך 10 ימים

    איתי גדסי No Comments on אושר: מנהלות המשפחתונים המוכרים יקבלו את המענק בתוך 10 ימים

    בנוסף, נבחן פיצוי על ההוצאות הכלליות הנדרשות מהם ועל מחצית חודש מרץ בה לא פעלו ולא נכלל עד כה בתחשיבי הפיצויים

    View of the empty Saker Garden in Jerusalem on March 26, 2020. The government ordered on a partial lockdown, which went into effect last night, in order to prevent the spread of the Coronavirus. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ?????? ??? ?? ???
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום דיון בוועדה המיוחדת לענייני רווחה ועבודה היום בכנסת, סוכם כי מנהלות המשפחתונים המוכרים על ידי משרד העבודה והרווחה יקבלו תוך 10 ימים את מלוא הפעימה הראשונה של מענק לעסקים, בסך של בין 1,647 שקלים עד 4,118 שקלים (תלוי במספר הילדים המטופלים במשפחתון).

    עוד הובהר על ידי רכז תעסוקה באגף התקציבים במשרד האוצר, איציק דניאל, כי המשפחתונים ייכללו בפעימה השנייה של המענקים לעצמאים, הצפויה להיות מאושרת על ידי הממשלה, וכן נבחן פיצוי על ההוצאות הכלליות הנדרשות מהם ועל מחצית חודש מרץ בה לא פעלו ולא נכלל עד כה בתחשיבי הפיצויים. ח"כ יעקב אשר אמר בדיון: "מנהלות המשפחתונים לא יכולות לרעוב רק כי למשרדי הממשלה יש פרוצדורות".

    חברי הכנסת תומא-סלימאן, ינון אזולאי, רדיר מראח, מיכאל מלכיאלי ויעקב אשר ביקרו בחריפות את המנגנון והתהליכים ברשות המסים הנדרשים ממנהלות המשפחתונים על מנת להגיש בקשה למענק. לטענתם, מדובר בהליך מסורבל ולא מובן, אשר אינו מותאם לחסרי נגישות לאינטרנט וגרם לפסילת בקשות רבות. בנוסף, מדו"ח מרכז המחקר והמידע של הכנסת שנערך ע"י מריה רבינוביץ', עולה כי כתוצאה מחוסר התאמה במערכות, כ-50% מתוך 3,800 מנהלות המשפחתונים בישראל אינן יכולות כלל להגיש בקשה למענק.

     

     

     



    0 תגובות